Şüphesiz ki dünya hayatı bir oyundur ve bu oyun bir gün son bulacaktır. İnsan bu dünyaya bir misafir
olarak gelmiştir. Misafir onu ağırlayanı sevmeli, ona şükranlarını sunmalıdır. Eğer bir misafir onu
ağırlayan, ona hizmetçiler sunan, onun için sofralar kuran ve hastalandığında ilaçlar getiren bir ev
sahibini tanımazsa ne büyük bir vefasızlık… Ne derin bir saygısızlık etmiş olmaz mı?
Güzel bir yolculuk olan "Elmaya portakal demek zorunda olan BİR MİSAFİR SİN" kitabım ile
...