Hayatta güçlü olmak zordur. “Hayat Güçlü Olanı Sever” de bunu anlatıyorum. Güçlenmeden elde edilen başarının uçup gideceğini “Peki Ya Olsaydı?” hikayemde anlatıyorum. Bu yüzden, tıpkı Zehra’nın hikâyesinde olduğu gibi hayatta küllerinden yeniden doğmanın gerekliliğini savunuyorum.
Bunun için de arabesk yapmamak gerektiğini “Batı Asya’nın İncisi”nde ve cesaretli olmanın mutlak gerekliliğini “Mutluluk ve Özgürlüğün Hapı”nda anlatıyorum. Çok düşünmenin ise cesaretin zıttı olarak ilerlem ...